tarra.dlabkova@gmail.com
Obchodní podmínky obchodu tarradlabkova.cz
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.tarradlabkova.cz: TARRA DLABKOVÁ / Obrazy - provozovatel Ing. Tarra Dlabková, IČO: 74548051, od 1.9. 2011.
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatele www.tarradlabkova.cz) a nakupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem.
2. Objednávka
Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a zejména, že byl poučen o možnosti odstoupení od objednávky ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží
Přijetí objednávky je potvrzeno prodávajícím, kupující je o tomto kroku informován elektronickou poštou na adresu, kterou zadal při nákupu.
Prodávající má právo přijatou objednávku ve výjimečných případech odmítnout, například v případě opakované špatné obchodní morálky zákazníka nebo v případě zadání nepravdivých nebo nesmyslných údajů pro odeslání či komunikaci.
Závazná objednávka vzniká momentem odeslání objednávky kupujícím. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Objednávka je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená objednávka je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
Platba bankovním převodem má být uhrazena do 14 pracovních dnů od odeslání objednávky nebo dle domluveného data splatnosti uvedeného na faktuře. O platebních údajích bude zákazník informován. Při nesplnění této podmínky dojde ke stornování objednávky.
V průběhu vyřizování objednávky je kupující informován o stavu objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou při nákupu.
Kupující dostane objednané zboží za cenu platnou v době objednání. U zboží na zakázku může dojít ke změně ceny po předchozí dohodě s kupujícím, viz odstavec 6.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
Zákazníkovi je vystavena elektronická faktura, která slouží zároveň jako dodací a záruční list.
3. Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na adresu kupujícího v termínu, který kupujícímu sdělí při potvrzení objednávky.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Prodávající má právo od závazné objednávky odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. při vyprodání zboží), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. V případě, že kupující zaplatil objednané zboží předem a prodávající odstoupí od objednávky z výše uvedeného důvodu, vrátí prodávající kupujícímu celou částku nejpozději do 5 dnů od odstoupení od objednávky.
4. Práva a povinnosti kupujícího
Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní i fakturační adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno, telefonní a e-mailový kontakt.
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Pro zboží na zakázku jsou podmínky upřesněny v odstavci 6.
V případě, že věc při převzetí kupujícím je v rozporu s objednávkou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího objednávce, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od objednávky odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s objednávkou věděl nebo rozpor s objednávkou sám způsobil.
5. Dodací podmínky
5.1: Dodací podmínky pro Českou republiku.
Objednané zboží (např. menší obrazy, sešity, drobnosti apod.) je kupujícímu doručováno Českou poštou jako doporučená zásilka, balík do ruky nebo jinou službou – např. EMS tak, aby došlo k jejímu doručení do druhého dne. Poštovné se řídí aktuálním ceníkem České pošty.
V případě větší objednávky (např. velké obrazy) se prodávající s nakupujícím domluví o osobním předání.
Zboží je možné po předchozí dohodě vyzvednout osobně v Kunvaldu. Po okrese Ústí nad Orlicí je možné obrazy doručit osobně až k nakupujícímu.
5.2: Dodací podmínky pro zahraničí.
Zakoupené zboží je možné zaslat i do zahraničí. Služba bude vybrána s ohledem na co nejrychlejší doručení. Poštovné se řídí platným ceníkem České pošty a vypočítává se dle konkrétní objednávky.
6. Zboží na zakázku
Zbožím na zakázku se rozumí takové zboží, které je vyrobeno dle specifických požadavků zákazníka.
Požadavek nemusí být prodávajícím přijat, o přijetí či nepřijetí požadavku je uživatel informován elektronickou poštou nebo telefonicky.
Požadavky zadané uživatelem jsou prodávajícím zváženy a jsou se zákazníkem dle potřeby konzultovány.
Pokud dojde ke shodě, je zákazník seznámen s orientační dobou dodání a přibližnou cenou.
Po zákazníkovi může být požadována nevratná záloha ve výši až poloviny dohodnuté ceny. Potvrzením takovéto objednávky vzniká mezi prodávajícím a uživatelem závazná objednávka.
Nebude-li zákazník komunikovat, vyhrazuje si prodejce právo objednávku zrušit.
Zboží na zakázku je vyhotoveno v dohodnutém termínu. Není-li možné termín dodržet, kontaktuje prodávající zákazníka neprodleně.
Zboží je pro zákazníka vystaveno za dohodnutou cenu. Cenu nesmí prodejce měnit bez předchozí domluvy s uživatelem o více než 5%.
Zboží na zakázku, které splňuje všechny zadané parametry, je kupující povinen zakoupit.
Po přijetí platby na účet prodávajícího je zboží odesláno na zadanou adresu neprodleně nebo dle dohody s nakupujícím, případně se prodávající s nakupujícím domluví na osobním předání. Viz bod.5 – dodací podmínky.
Na vrácení zboží na zakázku bez udání důvodu nemá kupující nárok. Pokud zboží nesplňuje jeho představy, je možné uplatnit reklamaci.
Reklamace se řídí platným reklamačním řádem uvedeným v odstavci 7.
7. Reklamační řád
7.1: Záruční doba
Záruční doba na všechny prodávané výrobky je 24 měsíců.
Záruční doba na dodané zboží začíná dnem převzetí zboží zákazníkem a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.
Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruka se obnovuje v plné výši.
Záruka se nevztahuje na opotřebení a vady způsobené: neodborným použitím, nedodržením instrukcí v návodu k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy.
7.2: Způsob reklamace
Před samotnou reklamaci zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu a fotografii vady.
Při uplatnění reklamace je nutno předložit (odeslat poštou na adresu prodejce) řádně zabalený reklamovaný předmět plnění.
Zákazník si náklady na přepravu zboží prodejci hradí sám.
V případě potvrzení oprávněnosti reklamace má zákazník nárok požadovat náhradu přiměřených nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží.
V případě uplatnění reklamace si zákazník ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy daného zboží, nejlépe do obalu originálního a to z důvodu nebezpečí možného poškození zboží.
7.3: Provedení reklamace
Prodejce po prozkoumání předložených dokladů a prohlídce reklamovaného předmětu buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí.
O způsobu vyřízení reklamace (uznání reklamace jako oprávněné nebo odmítnutí reklamace jako neoprávněné) vyrozumí prodávající zákazníka předem dohodnutým způsobem (písemně nebo emailem).
V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat odběrateli částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.
8. Vrácení zboží
Kupující má ze zákona právo zboží zakoupené přes internet vrátit prodávajícímu, popř. požádat o výměnu, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Před odesláním zboží zpět je kupující povinen o tomto informovat prodávajícího.
Vrácené zboží musí být kompletní, nepoužité, v původním obalu, schopné dalšího prodeje.
Zásilka odeslaná na dobírku nebude převzata.
Zákazník si náklady na přepravu zboží prodejci hradí sám.
Případné vrácení peněz kupujícímu bude provedeno do 14 dnů, plus náklady na nejlevnější dopravu ke kupujícímu, pokud si vyžádal jiný způsob dopravy, než prostřednictvím České pošty.
Zboží na zakázku nelze vrátit bez udání důvodu, viz odstavec 6.
9. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
Tyto podmínky jsou platné ode dne 1.1.2014 do odvolání.